Klucze do zwycięstwa w kampanii wyborczej

Z takim samym tytułem, która została opublikowana w artykule mój podziw przyjaciel Carlos Perez Ariza, i serwer, w czasopiśmie ” kwietnia Campaigns & Elections, w którym występują podstawowe zasady każdej kampanii wyborczej. Mając nadzieję, że się wam spodoba, i wymienialiśmy wszystkie informacje zwrotne, co chcą, tu, poniżej, ja:ORGANIZACJI. Przed tym, jak wejść w ofertę, najważniejsze jest to, że Program w Wyborach, które będą Rządu, wygrać wybory, musimy przejść przez niezbędny krok w organizacji wyposażenie wyborach. Wszystko jest w instrukcji obsługi zalecają dwa: poziomo i/lub pionowo. Pierwszy kampania wyborcza zapewnia zbiorowych decyzji, co najmniej, najważniejsze, że ma w swoim zakresie mniej, szybko, na być za obopólną zgodą więcej ludzi. Jako zaletę wkładu różnych punktów widzenia i doświadczeń tych, którzy już uczestniczyli w kampanii.

kampania wyborcza

Pion nie ma takiego szerokiego konsensusu, ale jest kampania wyborcza pamięci ram, zapewnia szerokie podział zadań, począwszy od jądra. W każdym razie to rozwiązanie zespołu Centralnej kampanii wyborczej, że w Związku kandydata należy zaznaczyć, jakiego typu organizacje nadaje się najbardziej. Oczywiście, kampania wyborcza można połączyć obie struktury. Wszystko zależy od operatywności, jeśli podział zadań określonego poziomu w średnim i dolnym, ułatwia kampania wyborcza podejmowanie decyzji, ale rozszerza jądra silnej Centralnej w podejmowaniu podstawowych decyzji, pozostawiając więcej miejsca w dół. Ponadto, eksperci (Maarek.1997, 192) polecam pierwsze rozwiązanie polega na tym, że u kandydata nazwisko Dyrektora lub Kierownik i Koordynator Kampanii Pola potwierdzone doświadczenie w pracy. Jeśli oba doświadczonych i skutecznych najlepszym rozwiązaniem może być organizacja w pionie. I trzeba być ostrożnym, że kampania wyborcza jest tak oszałamiający, że zmusza do podejmowania decyzji, wymieniać części strategii znacznie szybciej, niż w innych. W te kampanie, nie pozwala tracić czasu.

Udana Kampania Wyborcza

Dwóch urzędników, powinien mieć dwa główne cechy: być liderami cząstek stałych w środowisku i doskonałe dyplomaci. Trzeba pamiętać, że to praca, napięcie, pracują w sieci ochrony w piersi odkryli, a jego celem-wygrać wybory dla swojego kandydata. Oba muszą koordynować czas kampanii i koordynacji na różnych poziomach: gabinet partii, kontakty, wewnętrzne i zewnętrzne, środki komunikacji, RRSS, propaganda, negocjacje z innymi partiami, niezależne badania, wolontariusze, itp.

Ponadto, na tym etapie wspólna organizacja, opłata za miejsce pierwszej wielkości zablokować całkowity koszt kampanii wyborczej i jej finansowania. Cena wiece, direct mailing, tworzenie reklam, drukarnia, obecność w MEDIACH, wynagrodzenia konsultantów, itp. koszty te pokrywane są z budżetu własnych Partii dopasowując bezpośrednich Państwa, ale, że jest, że uzupełnienie wkładu wolontariuszy (firm lub osób prywatnych), które są regulowane przez prawo. W tym temacie należy podać odpowiednie mechanizmy kontroli już, który spowodował nie mało skarg do sądów, finansowanie nieregularnie, w każdym przypadku, w Hiszpanii. Dla całej tej części kampanii, który ma być przetwarzany z absolutną czystością, Mecz powinien nazwać Skarbnik lub Zarządca udowodnione, zaufania i profesjonalnego poziomu.

PROGRAM. W bazie tej fazie, powinny być gotowe przed rozpoczęciem kampanii wyborczej jest to, że oferuje kandydat, jako znak oryginalny i wyróżniający się od swoich przeciwników. Wyborczej platformy, która stanie się programem rządu, wygrywając elekcyjnej wyścigu, to przewodnik, oferta i obietnica kandydata, który dąży do tego, aby rządzić mądrze. Tak więc powinien zawierać polecenia nauczycielka jego działalności. Podział prezentacji na sekcje dla ułatwienia czytania i zrozumienia, nie musi odwrócić się od spójności i jedności kampania wyborcza działań rządu. Opracowują ta wiadomość w ogóle, powinny być organizowane w brygady specjalistów na każdy element. Komitet redakcyjny powinien dać spójności wypowiedzi i ujednolicenia tekstu.